تیم استانی راگبی زنجان
تیم استانی راگبی زنجان

 چند سخن از مربی تیم=

با سلام به ورزش کاران عزیز بنده علیرضا عباسی هستم مربی تیم استانی زنجان

هدف ما از این ورزش این است که در مقابل بهترین تیم های ایرانی وخارجی قدعلم کنیم و بهترین تیم آسیایی شوییم

ومن این امید را دارم که ما به این افتخار برسم.خواستن توانستن است

برای ثبت نام در تیم ما به آدرس=

زنجان-مجموعه ورزشی انقلاب-چمن فوتبال-هیئت راگبی استان زنجان

شرایط ثبت نام=

1-کپی شناس نامه 1عدد

2-دوقطعه عکس

3-هزینه حق عضویت

شرایط فیزیکی برای ثبت نام=

1-وزن مناسب

2-قدرت مناسب

3-استقامت

4-چابکی

5-هماهنگی

6-انعطاف پذیری

7-توان

باتشکر

امین عطائی


سایت های رسمی راگبی در ایران و جهان

http://www.rbs6nations.com



نظرات شما عزیزان:

مسافــــــــــــــــــــــــر
ساعت21:13---31 تير 1391
سلام دوست عزیزم. از وبت خیلی خوشم اومد . معلومه واسش خیلی زحمت کشیدی.
خیلی مفید و جالب بود. استفاده کردم.
تو هم بیا به وبم.
و امیدوارم حتما نظر بزاری. .........
اگه بنر یا اسلایدر واسه وبت میخوای ، توی اولین پستم برام نظر بده و سفارش بده ....


یا علی
علی عباسی


HESAM
ساعت23:55---4 فروردين 1391
سلام دوست من وبلاگ خوبي داري ممنون ميشم به وبلاگ منم سري بزني اگه خواستي تبادل لينك كنيم

علی
ساعت15:10---27 اسفند 1390
سلام.جالب بود.منم زنجانی هستم همیه این ویزگی ها را دارم.میام در تیم عضو شم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 25 اسفند 1398برچسب:, توسط امین عطائی